Agency X en Eventure zijn om te zoenen!

Ronald McDonald Huis Nijmegen Nieuws

In totaal zijn er meer dan 51.000 zoenen opgehaald tijdens de Vierdaagsefeesten. Dit recordaantal hadden we nooit kunnen bereiken zonder de hulp Agency X en Eventure. Met dit bericht willen we beide partijen nogmaals bedanken voor hun bijzonder waardevolle bijdrage.

Agency X
Agency X is een eventmarketingbureau dat bekend staat om het uitdenken en uitvoeren van evenementenconcepten. Regelen zit in het bloed bij de jonge en gemotiveerde medewerkers. Van Agency X mag je net dat beetje extra verwachten, ze zeggen dan ook niet voor niets XPECT THE XTRAORDINAIRY. Agency X is onder andere bekend van hét evenement in de Stikke Hezelstraat; SPLASH! Tijdens de Vierdaagsefeesten stelde Agency X zeven dagen twee coördinatoren voor de ‘Een Zoen Voor’-actie beschikbaar. De medewerkers van Agency X zorgde voorafgaand aan de Vierdaagseweek ervoor dat alles tot in de puntjes uitgedacht werd. “Ik ben zelf vader en weet hoe belangrijk het is om dichtbij je kinderen te zijn. Daarnaast moet je als Nijmeegs bureau je steentje bijdragen aan dit soort bijzondere doelen”, aldus Mark Verhoeven, eigenaar van Agency X.

Eventure
Eventure staat bekend als uitzendbureau voor horeca- en kassapersoneel op festivals en grote evenementen. Het personeel van Eventure is onder andere werkzaam op Concert at SEA, Mysteryland, Lowlands en grote evenementen als de Vierdaagsefeesten. Voor de ‘Een Zoen Voor’-actie kwam Ronald McDonald Huis Nijmegen tijdens de Vierdaagseweek handjes tekort. Daarom heeft eigenaar Rob Seveke tegen een verlaagd tarief per dag 15 medewerkers beschikbaar gesteld. De medewerkers van Eventure hebben mét plezier duizenden zoenen verkocht! “Als Nijmeegs evenementenbureau dragen wij lokale doelen, zoals Ronald McDonald Huis Nijmegen, een warm hart toe. Wij zijn blij dat we aan deze actie een steentje bij hebben kunnen dragen”, aldus Seveke.

“Wij zijn ontzettend dankbaar voor de samenwerking met Eventure en Agency X. Zonder beide partijen hadden we de ‘Een Zoen Voor’-actie niet zo succesvol af kunnen ronden”, besluit Erny Frowijn.

Agency en Eventure